CIVIL WAR 2: FALLEN #1- İNCELEMESİ

The Fallen #1 İnceleme
Yazar: Greg Pak, Çizer: Mark Bagley
Abi, çizimleri çok güzel be! Geçtiğimiz aylarda Captain America: Civil War filmi üzerinden para kazanlımak için çıkarıldığını düşündüğüm, ancak kudukça aslında hiç de fena olmadığını gördüğüm Civil War II hikaye arkında, önemli bir yere sahip olan Fallen serisinin 1. sayısını sonunda okuma fırsatına eriştim. Genel bazlarıyla Hulk(A.K.A Bruce Banner) üzerinden konusu ilerleyen fasikülü okudukça, aslında Bruce Banner'la ilgili pek çok şeyi bilmediğimi fark ettim. Çok hoşuma giden bu sayıya bir de blogumuzdan inceleme çakayım, okumayanlar, okumakta tereddüt edenler de bir göz atsın dedim. Ha, bir de Civil War II'nin çıkan sayılarını okumadıysanız yazının buradan sonrasını okumayın derim. Yoksa dev gibi bir Spoiler yersiniz. O yüzden bu noktada kesin ve gidip bir Agents of S.H.I.E.L.D bölümü izleyin.

''Ben sizin acınızı şekillendiririm.''
Direk konuya giriyorum aga; Hulk öldü. Eğer bu konuda bir merakınız varsa, Civil War 2 eventinden yaşanan olayları okuyabilirsiniz rahatlıkla. İşte, onu defnedecekleri yerin etrafı tıka basa dolu, herkes Hulk'a hakaretler yardırıyor, istemeden de olsa zarar verdiği herkes orada toplanmış ona küfürler savuruyorlar. Mezarın başında Tony, Stephen, Carol, Matt, Ben, Betty, Silver Surfer, Quicksilver, Deadpool, Wasp, Hercules, No Name of Skaar, Steve, Korg, Elloe ve Rick gibi kişiler var. Aralarında küçük esprimsi şeyler yapıyorlar. Sonra dışardan biri Rick'in kafasına şişe atıyor ve bir anlık dikkatsizlikle eylemciler içeri giriyor. O sırada Silver Surfer gücünü kullanıp insanların kendilerini mutlu hissetmelerini sağlıyor ve Betty'i alıp gidiyor. Sonra kalanlar aralarında konuşmaya başlıyorlar. Rick Shield'ın Amadeus'u aradığını , Shield'a yardım edeceğini ve Amadeus'u sakinleştireceğini söylüyor. Sonra Korg, Rick'e "Amadeus'u sakinleştirmen lazım, sinirlendirmen değil." diyor. Ardından dağılıyorlar, Betty Ross babasının Thunderbolt'un yanıda. Babası,  Bruce'un ölümünden memnun.(Bu arada kendisi bir dönem Red Hulk'tı, hani Captain America: Civil War filminde gelip herkese azar çekekn dayı)Bu adamdan cidden nefret ediyorum, bi' insanın ölümüne mutlu olunur mu?! Neyse, sonra Hulk'un oğlu Skaar'ı barımsı bir yere giderken görüyoruz. Gittiğinde Hulk'un öldüğünü görüyor haberlerde. Ee, haliyle çok üzülüyor ve kaçıp ormana saklanıyor. Tam taş formunu alacakken Korg ve arkadaşları onu buluyorlar ve onunla konuşuyorlar. O sırada Rick ve Betty'i Bruce'un gizli yerinde görüyoruz. Ardından Matt Murdock, namı-diğer Daredevil hepsini bir yere çağırıyor ve onlara Bruce'un öldüğünde arkadaşlarına gösterilmesi için hazırladığı hologramı izletiyor. Bu şekilde Bruce'un vasiyetini de öğrenmiş oluyoruz. Abi adamı öldürdüler vahşice, ama aslında herif herkese bir şey bırakmış arkasında! Vallahi yazdıkça içim bir kötü oluyor...

''Herkese merhabalar. Ben...çok üzgünüm.''
Sonra, Rick'e hayranı olduğu gitaristin imzalı gitarını veriyor. Ardından ailesindeki herkese, en çok kullandığı ve Incredible Hulk filminde de yanından ayırmadığı aletlerinden, fırın kronometresi veriyor. ''Sinirlendiğinizde zaman tutun.'' diyor ve konuşması bitiyor. Herkes ayrılıyor ordan, Kronometreyi ilk Rick sonra da Betty kullanıyor. Betty, Jennifer'ın yanında kalıyor o akşam. Jennifer uykusunda ağlıyor, o derece büyük bir kayıp bu. Cidden yazarlar Hulk'u nasıl ve neden öldürttüler bilmiyorum. Ama içimden cidden neler söylüyorum bir bilseniz onlara. Neyse, fasikülün sonunda Amadeus'u vasiyetini alırken görüyoruz. O esnada Hulk formunda olan Cho abimiz, daha kutuyu açmadan zıplaya zıplaya uzakşalıyor. Pis herif...
Açıkça söylemeliyim yaptıkları başlangıcı ben güzel buldum ve iyi bir seri olacağa benziyor. Şimdilik bir puan biçmem gerekirse 10 üzerinden rahatlıkla 9 verebilirim. 

Hiç yorum yok: