DC'NİN FİLM TAKVİMİNDE YAŞANAN SON GELİŞMELER R-RATED BİR BATMAN EVRENİNİN Mİ HABERCİSİ?

Uzun süredir DC cephesinden bu denli şok etkisi yaratacak haberi bir arada gördüğümü hatırlamıyorum. Önce Joker'e bir orijin filmi çekilecek, DCEU'dan ayrı olacak dendi. Sonra bu filmle alakası olmayan ve Suicide Squad spin-off'u olacak bir Joker&Harley Quinn filmi çekilecek dendi. Bugünse yine DC'den, yine Batman evreninden bir haberle karşınızdayım: DC'nin 2018'de çıkarmayı planladığı The Batman filmi, DC'nin ana evrenine dahil olmayacak. Hakeza Ben Affleck de filmde Bruce Wayne olarak karşımıza çıkmayacak.

Allah'a şükür, bu sefer yönetmeni kaçırmadılar
THR'nin yaptığı habere göre, Warner Bros. ana evren gelişedururken bir yandan da standalone filmler çıkarmak istiyor. Uzun bir süredir film ve Ben Affleck hakkında çıkan dedikoduların da pek yersiz olmadığını görüyoruz. Doğruya doğru, onca denilenden sonra adam harbiden de filmde yer almayacak. Fakat bu rolü bıraktığı anlamına, ya da onu bir daha DCEU bünyesinde göremeyeceğimiz anlamına gelmiyor. 

Bana kalırsa DC'nin planı ana evreninin tonunu biraz daha açarak, genel kitleye hitap etmek. Ancak bir yandan çizgi roman takipçilerinin o çok istediği hikayeleri de aktarabilmek için ayrı ve eskisinden daha da karanlık, Batman odaklı bir evren kurmayı amaç edinmişler. Beni bilen bilir, DCEU'ya çıktığı ilk günden beri çöp gözüyle bakıyorum, izlerken zevk aldığım Wonder Woman bile benim bu görüşümü değiştirebilmiş değil. Bu yüzden gırla kaliteli hikayesi bulunan Batman'e özel ve R-Rated bir evren kurma fikri, beni dehşet heyecanlandırıyor. Hatta bir müddet sonra bu evren daha ön plana çıkar, DC evreninin diğer kahramanlarını da alacak şekilde genişlerse, vallahi tadından yenmez. Ama ilk etapta Batman üzerinden ilerlenecek bir evren, düşünüldüğü kadar masraflı da olmayacaktır. Ninja Kaplumbağalar'dan hallice Doomsday'lerine milyonlar harcayacaklarına, şu anda çektiklerin yarısı bütçeyle solo Batman filmi çekip daha çok kar yapmazlarsa ben de bir şey bilmiyorum. Gidip de Öyle karanlık filtre vermekle ciddili film yapılmıyor, yapılamıyor çünkü. Tatlar kaçıyor, moraller bozuluyor. 

Hiç yorum yok: