GOTHAM 4. SEZON- BİZLERİ NELER BEKLİYOR? TEORİLER, UÇUK FİKİRLER VE DAHA FAZLASI!

Gotham'ın 4. sezonu uzun bekleyişin ardından, 21 Eylül'de başlıyor! 3. sezonu ile evrene pek çok yeni Batman villain'ini sokan ve bir yandan da çizgi romandaki Batman orijininden artık giderek uzaklaşıldığını gözlemlediğimiz dizi, finali ile ağzımızı açık bıraktırmış, yanında da pek çok soru ile gelmişti. Ben de dizinin 4. sezonunda olması muhtemel 4 durumdan bahsettim bu yazımda. Keyifli okumalar!

Scarecrow'un Dönüşü 
Hatırlarsanız Crane en son babasının yaptığı korku gazından etkilenip kafayı yemişti ve akıl hastanesine yatırılmıştı. Artık 3 sezondan sonra sağlam bir geri dönüş yapacağı kesin diyebiliriz. Crane'i akıl hastanesinden babasının adamları kaçıracak ve bu şekilde formülü devam ettirecekler diye tahmin ediyorum. 

Barbara'nın Dönüşü & Harley Quinn 
Hatırlarsanız Barbara'nın en son elektrik yiyerek öbür dünyayı boyladığını görmüştük. Ama bu çok uzun sürmedi Gotham'ın SDCC'de yayınlanan fragman geri döneceğini gösterdi.(Trailer'da olmasaydı bile geri döneceği çok barizdi. Bu dizide kim ölmüş ki Barbara ölsün a*ına koyayım?!)

Tabitha'nın altın vuruşundan sonra Barbara'ya çarpan elektriğin onu çok fazla etkilediği ve daha fazla delirmesine yol açtığı düşünüyorum. Suicide Squad'da Harley Quinn bu şekilde doğmuştu. Aynı şey burada neden olmasın? Jerome ile Barbara'nın bir geçmişi var, fakat Harley Quinn-Joker ilişkisine bağlaması zor olduğu için yeni bir oyuncu seçimi çok daha mantıklı ve çok daha iyi olur. Yani ben Barbara'nın Harley Quinn'e dönüşeceğini düşünmüyorum.

Jerome'un Dönüşü ve Joker adını sahipleneceği.
Yapımcı Jerome'un bu sezon sonundan önce tekrar görüneceğini söylemişti. Ben Jerome'u suç üstünde değil de daha çok Arkham'da görmeyi istiyorum. Keşke sezon boyunca Arkham'da olsa ve Harleen'i delirtmesini adım adım izlesek. Tabii Harley Quinn'i 5.sezondan önce görmemizin pek imkanı yok gibi çünkü yapımcı yaptığı açıklamada "Arkham'ın suçluları elinde tutma rekorunu göz önünde bulundurursak Jerome'u bu sezon sonundan önce tekrar göreceğiz." demişti yani Jerome yoksa Harley de yok demek oluyor bu.

Jerome'un Joker olduğu resmi olarak onaylanmıştı fakat Joker ismini alıp almayacağı hala kesin değil. Bruce ne zaman Batman ismini alırsa Jerome o zaman Joker adını alacaktır diye düşünüyorum.

Oswald'ın Yükselişi
Bu sezon finalinde Riddler'ı kendi zekasını ve egosunu ona karşı kullanarak bir güzel yenen Oswald'ın artık bir rakibi kalmadı. Bu sezon Iceberg Lounge'un açılışıyla birlikte Ivy ve Freeze'i de yanına alıp işlerini daha da büyüteceğini tahmin ediyorum. Oswald'ın gelişimi 3 sezon boyunca harika işlendi, adam 3 sezondur basamakları teker teker çıkıyor. Gotham'ın en acımasız kuşunun doğma vakti artık geldi!

Benim düşüncelerim bu yönde! Peki sizce Gotham, yeni sezonu ile ne tür değişikliklere, yeniliklere gidecek?

-Batuhan İnci

Hiç yorum yok: