SUICIDE SQUAD 2 BEKLEDİĞİMİZDEN DAHA DA GEÇ GELEBİLİR, SEBEP WILL SMITH'İN DOLU TAKVİMİ!

İtiraf Ediyorum: Suicide Squad'da eğlendim ben abi. Tamam çok bir numarası yoktu, bir DC filminden bekleyeceğiniz o ağırlığı masaya vuramıyordu,(Kaldı ki 2012'den bu yana ilk kez Wonder Woman'da vuruldu o yumruk masaya) ayrıca senaryosu da çok zayıftı. Ama ben o salondan tatmin olmuş bir şekilde çıktım. Ne yapımcılara sövdüm, ne DC'ye bir laf geçiştirdim, Ne yönetmene giriştim. Bunda tabi ki filmden önce eleştirileri okumuş olmamdan kaynaklı pek de kaliteli bir iş beklememem gerektiğini biliyor oluşum etkili oldu. Bu yüzden 800 küsür milyon dolar gişe yapmış filmin devamının da geleceği açıklanınca şaşırmadım, rahatsız da olmadım. Ama bilindiği üzere pek değişken DCEU takviminde, gün geçmesin ki bir yenilik olsun.

Önceden prodüksyonuna en kısa zamanda başlanılacağı belirtilen Suicide Squad 2'nin, şimdi de çekim sürecine 2018 sonbaharından önce başlamasının imkansız olduğu söyleniyor. Sebep mi? Ee, başrolü Hollywood'un en meşgul oyuncularından biri çünkü! Deadshot'a hayat veren Will Smith'in dolu takvimi yüzünden filmin beklenenden geç geleceği resmileşti. Pek çok farklı proje üzerinde çalışacak olan Smith'in rol alacağı bu yapımlardan en ilgi çekici olanı şüphesiz ki Aladdin'in canlı-tekrar çekimi. Smith, filmde karşımıza Aladdin'in sihirli cini olarak çıkacak.

Umalım da DC film takvimini bir düzene oturtur, biz de kendimizi filmlere hazırlamaya başlarız yavaş yavaş. İkinci film de en az ilki kadar akıcı ve seyir keyfi yüksek bir iş olduğu sürece benim açımdan sıkıntı yok. 

Hiç yorum yok: