THE FLASH'IN YENİ SEZONU BAŞLADI: FLASHPOINT'İN PARADOX'U!

Merakla beklediğimiz The Flash'ın yeni sezonuna sonunda kavuşabildik. Kötü bölümdü, iyi bölümdü falan diye tartışmak için yazmıyorum bu yazıyı. Eğer ki bir inceleme okumak peşindeyseniz, buraya tıklamanız yeterli. Bu yazımda ise gelecek bölümlerde yaşansa güzel olacak teorileri, olması muhtemel olayları ve yaşananların ışığına gelişecek olayları kısaca derlemeye karar verdim. Hazırsanız başlayalım!
DİKKAT: Bu yazı Flash'ın 3. sezon ilk bölümüne dair SPOILER'lar içermektedir. Eğer bölümü daha izlemediyseniz yazının bundan sonraki kısmını okumamanızı öneririm. 

1-Caitlin Killer Frost'a dönüşüyor. 
Zaten bir noktada dönüşeceğini bildiğimiz ve evil versiyonunda Killer Frost olarak gördüğümüz Caitlyn'in Flashpoint sonrası kesin olarak Killer Frost'a dönüşeceğinden emin olmuş olduk. Bana soracak olursanız dönüşümü büyük olasılıkla 3x2'de başlayacak, 3x7'de ise tam teçizatlı bir Killer Frost görünecek. Ancak bu evrenin Killer Frost'u daha çok iyilerin tarafında yer alacak, hatta bir noktada JSA'ya katılacak gibi duruyor. Büyük ihtimalle Cisco gibi gücünü gerekli yerlerde kullanıp, Barry'e yardım etmeye devam edecektir.


2-Captain Cold geri döndü ve yaşıyor.
Takip etmeyenler için ; Lenny Legends Of Tomorrow'da kahraman olarak ölmüştü. Bu sezonda geri dönen Lenny, yaşadığı sıkıntılarda Flash'a yardım edecek gibi.


3-Yoksa Black Flash geri mi dönüyor?
Önceki sezonun son bölümünde Black Flash'a dönüşen Zoomûn hikayesi çok devam edilesi ve havada bırakılmıştı. Yaşanan son olaylarında ışığında Black Flash'In geri dönmesi an meselesi. 

4- Joe ile Iris kavgalı!
Son sahnede Joe'nun ''Iris nerede?'' dediği an dizimizin kötü gidişatının başlıca sebebi olan Iris karakteri biran için öldü sandım ve ziyadesiyle sevindim haliyle. Fakat ölü değil de kavgalı olduklarını öğrendiğim saniye aynı hızla beni bir hüzün kapladı. Umarım dizi bizlere bu sezonda saçma bir buhran yaşatmaz ve aralarındaki saçma ilişkiyi çabucak bitirerek eski haline döndürür. 




Hiç yorum yok: